Malasnya nak belajar.

3:22 AM iSyazz 0 Comments





Assalamualaikum :) Wehh korang, aku malas gila ah nak belajar, taktahu asal ouhh. Nak cakap penat, mungkin. Maybe mood tak sampai lagi kot. HAHHA. Tapi seres ah final dalam sebulan lagi, kalau aku keep on doing macam ni, mati aku time final. Gorsh! Syazz wake up and do some revision! Aku rasa sebab last week aku balik awal kot which is on Rabu and padahal semua suppose balik hari Khamis or Jumaat. So, aku rasa sebab lama sangat balik rumah ni, tu yang jadi cenggitu kot. Hehe well bukan salah aku dah kalau appointment gigi aku jatuh pada hari Khamis enn. Tah boleh nak buat apalah.
Anyway, one thing yang aku jeles kat bebudak lain is that asal dorang punya final subject 4 dan aku punya final subject 5 ? -,- Gila banyak ah. Well, semua budak Ukur Tanah got 5 final subject ah. HUH! So my final subject are:
  1. Engineering Mathematics
  2. Engineering Science
  3. Survey Computation
  4. Engineering Survey
  5. Cadastral Survey

Banyak en? Well, taklah sebanyak SPM tapi semua subjek ni agak tough ah. Lagi-2 Survey Computation tu, tolong ah! Aku tak paham sepatah haram kot! Damn, macam mana final nanti? Can someone please teach me that subject! Well, aku rasa kalau lipat/dipat tu okay rasanya tapi chapter lagi satu memang aku pening ah. Oh patu ada lagi satu chapter tak belajar lagi, Coordinates rasanya. Harap tu tak serabutkan otak ah, kalau serabut.. aku taktahu ah nak cakap apa lagi. Ya Allah ya tuhanku, berikanlah aku petunjuk semasa belajar subjek ini. Amin. 

P/s :I really need to step up my style, nahh just joking; my study.






You Might Also Like

0 comments: