Angan-2 kami !

6:58 PM iSyazz 0 Comments


Assalamualaikum sahabat-2 sekalian ^.^

Harap korang semua dalam keadaan sihat yee :p Cuti sem ni aku banyak pikirkan pasal travel (like a lot). So whenever I tweet "Travel" , "I want to travel" etc .. this particular person akan retweet and her name is Fatini Alia. A very good friend of mine. Dia ni memang entahlah.. ktorang banyak fikir benda yang sama , I mean dah macam soulmate dah hihi . So apakah angan-2 kami? Duhh to travel the world-together!

InsyaAllah first plan kami adalah pergi ke Universal Studio Singapore, USS! Kalau ada rezeki, adalah ye dok ?  Ceritanya macam ni, ada satu hari ni Tini tetiba tanya bila aku nak pergi ke Kota Singa tu. Aku cakaplah aku g hujung bulan Jun ni :') Dah kenapa pulak dia tanya ni, oh rupanya kakak dia akan g USS dengan kawan-2 dia and dia jeles hihi so dia cakap kalau aku nak ke sana let her know sebab dia nak follow. Aku cakap kat dia, aku anytime je boleh g sana tapi dia tu boleh ke? Dia pun tanyalah mak dia and guess what? Mak dia bagi kot , gila ah. Finally mak dia lepaskan dia. BIG MOVE TINI, WELL DONE! xx



Then aku cakap pulak kat Ibu pasal nak travel-2 ni and dia.. well DIA dia if y'know what I mean memang bagi lah sebab bagi dia "Travel lah, kenal budaya orang. Amik iktibar dengan budaya orang dan belajarlah dengannya." So, dia bagi and dia cakap why not ask her to join with us hujung jun ni. I asked Tini and dia cakap it's better for us to hold our trip. Harungi dulu semester tiga ni then barulah honeymoon! Bagus jugak idea uh, takkan nak suka-2 baru berduka ye dok? InsyaAllah kalau ada rezeki, akan kami tawan Kota Singa itu pada bila itu yang kita tak pasti lagi haha! InsyaAllah.

P/s : Tini, we better start saving now ! :D

Xoxo,
 iSyazz


You Might Also Like

0 comments: