Terharuuu terharuuu (!)

11:31 PM iSyazz 0 Comments

Assalamualaikum sahabat-2 sekalian ^.^

Nampak tak title kat atas tu? T-E-R-H-A-R-U ! Yes, terharu! Okay so macam ni ceritanya, as always bila bosan saya akan check out my friends blog. Membaca tu kan banyak faedahnya? hihi. Anyways, so saya bacalah blog rakan baik aka housemate, poly's mate, dormmates segala bagai mate lahh xD Scroll punya scroll, suddenly I saw my face! Dengan muka yang agak terkejut beruk, saya pun bacalah..



Hee, oh guys by the way yg bawah saya tu nama dia Syira :') Salam perkenalan lah yee and dia housemate saya, dia budak DKA^^Okay sambung kepada cerita kawan saya yang lagi sorang tu. Lahai, tersangatlah terharuu tauu budak! Oops, sorry lupa nak bagitahu, nama dia Iezaidah, budak DEP^^ Dia ni baik sangat even mulut dia bising hahha yes indeed dia tersangatlah banyak cakap mana taknya orang Penang kan, faham-2 jelah hihi :D Actually saya takdelah rapat pun dengan dia time kat Semteg dulu tapi bila dah sama Poly as in sama Blok time kat Kamsis dulu memang lagi merapatkan silaturrahim antara ktorg lah kan. Tengok movie sama-2, lepak tengok bola kat De Maya sama-2 and macam-2 lagi lah. Did I mention that Zai ni tersangatlah PANDAI? Yup, dia sangat pandai dan dalam masa yang sama sangat berani bila dia amik keputusan untuk duduk serumah dengan kami yang majoritinya bebudak tu semua budak DUT and DKA, if you know what I mean? *wink. You don't? Well let me tell you guys, kalau ktorg yang lain ni of course lah boleh study sekali kan :') Zai? Nak study dengan siapa? Dia sorg je kot, so nak tak nak dia kena lah ulang-alik g rumah classmates dia. Well, study punya pasal of course lah kena struggle aite? Barulah nampak effort sikit :P Itulah Zai, walaupun dia ni kecik orangnya tapi semangat dia kental kot. Ewah !





Look up guys! Ni laaa Iezaidah yang saya cakapkan tuu, nampak tak senyuman dia.. Manis kan? Hihihi. Dear friend, saya tahu semester lepas awak banyak harungi segala rintangan, cabaran dan dugaan blah-3 lah kan tapi satu yang awak kena ingat, saya .. kami semua sentiasa berada disamping awak. Jangan pernah lupa tu okay and foremost Allah is always with us. La tahzan :)


P/s : I'll always be right next to you, always. Forever, insyaAllah ^.^

Xoxo,
 iSyazz

You Might Also Like

0 comments: