Kosong

5:51 AM iSyazz 0 Comments

Assalamualaikum wbt sahabat-2 sekalian.

Pagi yang mendung. Suasana pun suram. Kadang-2 aku terpikir, awan pun faham situasi aku sekarang ni. Kalau awan pun faham, kenapa tak manusia?

Kosong?

Pernah tak kita pandang orang tu dengan pandangan yang kosong? Mungkin pernah dan mungkin tak. Tapi sekarang, itulah apa yang aku rasa. Pandangan aku pada certain-2 orang ni dah jadi kosong.

Sebab apa ya? Sebab kita bagi kepercayaan kat orang tu & orang tu hancurkan kepercayaan kita. Senang-2 je.

Cuma satu lah, pandangan kosong ni bagi aku tak membawa  apa-2 maksud pun. Tapi kalau lah aku dah tawar hati.. sorry to say but you're out of my list.

P/s: Entahlah mungkin aku dah penat kot layan kerenah orang yang suka amik kesempatan ni.

Xoxo,
iSyazz

You Might Also Like

0 comments: