Emotion,

Rindu

7:56 AM iSyazz 0 Comments

Assalamualaikum.
.....

Basically dah dekat sebulan habis dip. Dah dekat sebulan jugak berpisah dengan bebudak sume tu. Housemates.. Classmatess. Rindu...
Masing-2 dah buat haluan sendiri. Yang mana dah ada career I wish them best of luck! Yang mana yang belum ada, rezeki korang akan datang no worries  Mostly, ramai yang tunggu tawaran belajar. For us, bebudak poli ni cabaran nak sambung degree sangat lah tipis. Sebab apa? Well nanti aku cite lah ye..

Bila dah kerja ni, rasa dia macam lain sikit. Macam mana ek nak describe ? Maybe sebab aku start keje awal sangat ke? Tak sempat nak flashback 3 tahun tu  or aku ni memang takde perasan kepe. Or aku just taknak sedih sangat pasal last day ktorang tu? Bukan apa, mana yang dekat-2 tu boleh lah salu jumpa. Mcm aku ni, housemates lah especially kan dorang stay nu haa satu kat utara satu kat selatan satu kat pantai timur. Nasiblah eden ni kat tgh-2  apapun half way thru je ye dok?

Cuma.. bila whatsapp dgn dorang and suddenly dorang cakap "Hahahaha Syaz, kau boleh bayang tak cara aku gelak skrg mcm mana?" Well duhh, mestilah aku boleh bayang kan cara dorg gelak mcm mana kan. Kalau dulu time 1st masuk, rasa macam ish lama kot 3 tahun ni. Boleh ke aku survives? Okay part tu aku dah survived  but surprisingly what shocked me the most is after that 3 yrs tu yang aku rasa macam rapuh. Don't get me wrong, aku still lakukan kewajipan cuma yelah dah biasa dgn dorang suddenly berpisah rasa macam aih.. Sekarang baru aku terasa perpisahan tu. Ni gara-2 lagu "Brothers - Doa Perpisahan" punya pasal lah ni 

Doa dan harapan tahun ni kita dapat grad. Kot-2 lah nama naik utk Grad Bulan 8 ni. Dush! Batch ktorang takde dalam list pulak. Gamaknya next yr lah. Itupun kalau sume dapat gather sekali. Kot lah grad nnti tak semua yg ada kan? Hopefully bila Degree nanti dapat sambung sekali dengan korang. Bukan apa, grouping senang kan  Dah tau pangai masing-2 hee boleh back up each other 



P/s : Main point nak cakap rindu kat dorang je. Tu je. Tapi.. panjang lebar citenye. Hee 


Xoxo,
 iSyazz







You Might Also Like

0 comments: