I'm an Owl :3

10:03 AM iSyazz 0 Comments


Assalamualaikum ,
Hihi you know how I err usually woke up late these days aite ? Haha . Psst psst , don't tell anyone that I think I'm an owl . HA-HA . Nahh , gurau je . Hihi okay actually dua tiga harini rasa tak sihat gila , tak tahu ah kenapa . Tak cukup makan?! Ekk , mestilah tak . HAHA . Tak cukup oxygen kot , biasalah saya ni kan penghidap asthma so bila-bila masa je penyakit tu boleh serang saya . Hahha. Tapi kan memang betul apa , start pukul 1 pagi je , tetiba je macam rasa hyper gila . Padahal , kalau pagi-pagi rasa macam aduih lesu gilaa . Macam mana eh nak buat ? I mean to stay fit in the morning . Ke aku ni tak cukup Vitamin ? HA-HA okay mungkin tak sebab dulu aku makan Vitamin C untuk elak selesema , seriously aku memang senang dapat selesema tapi sekarang dah tak ambik dah , alhamdulillah tak kena pun selesama tu :) Cuma penyakit aku yang sangat ketara sekali adalah susah untuk tidur pada waktu malam termasuklah pada waktu pagi atau petang .

Err hey you yeah you , the doctors out there! haha help me :) Maybe I'm insomnia?! Hahaha tak mungkin . Speaking of that , seperti biasalah kalau dah tak boleh tidur ni biasanya aku buat draft je ah untuk blog ni , takpun tgk movies and last but not least layan Twitter . Facebook jarang gilaa doe aku bukak sekarang . Hee . Okay Twitter tuu , haha entah siapa-siapa punya tweet aku reply . HA-HA dah bosan sgt kan . So entah mana-mana orang yang aku kenal tapi semua orang yang kat Twitter tu so far baik-baik belaka . Haha tak tahulah pulak kalau diam berisi atau ada udang disebalik batu kan , itu lantak dorang ah . Okay , so aku ade tweet dgn someone ni , well usually time malam lah starting around 1am . Nama dia Mohd Irman Syirazzi. Sedap kan ? Hmm aku tak tahulah maksud nama dia apa , bila aku tanya kat dia , dia cakap er entahlah dia pun tak tahu. haha susahlah hidup kalau camni :) Aku tanya dia kawan-kawan panggil dia apa , dia cakap man but kalau kat U org pgl dia MANG . ahaha sebabnya byk budak Terengganu kat situ and dia pun asal dari Terengganu , haha TGANU KITA! Yee tempat penyu lah tuu .

So orang yang selalu borak dengan aku time malam-malam ; time aku tak boleh tidur ni Dialah . Nasib ade dia , haha kadang tu takde benda pun yang ktorang borakkan , sekadar nak isi masa lapang je kot :) Hahha dia cakap dia insomnia sebab tak boleh tidur gak , haha selalunya dia layan movies je but at least he got something to fill in his free time! Nak bandingkan dengan aku ni , mencongok je ah depan lappy ni . hhaha . Btw , skrg dia study aviation . Okay , jujurnya dulu aku mana tahu sepatah haram pasal aviation jadahnya ni so tukang terangkan pasal semua ni is dialah . haha . Tapi next week dia dah start masuk class balik , confirm busy buat assignment ke amende ke , haha biasalah kn budak-budak U . haha so mesti dia jarang tweet and siapa nak borak dgn aku time malam , yelah time aku tak boleh tidur tu ? hukhuk :( takpe takpe , haha asalkan dia buat benda betul , then it's okay lah . Have a great time while study ye Uncle Mang eh salah haha wahai Encik Syirazzi! Semoga satu hari nanti dapat buat and ada LESEN yang banyak-banyak !! Cayook!

P/S : Btw , I still don't get it about the lesen stuff but keep up the good works and BEST OF LUCK<3



You Might Also Like

0 comments: