Cherish!

6:29 AM iSyazz 0 Comments

Assalamualaikum wbt sahabat-2 sekalian ^.^

My last post pasal result kan? Alhamdulillah result sem 5 haritu okay. Syukran jazilan result meningkat :) Aku tak mintak lebih pun, cuma harap dapat maintain result dah kira alhamdulillah sangat hihi bukan apa, at least aku tahu lah apa benda yang aku buat selama ni betul. Kira valid lah sesi pembelajaran aku kat PUO tuu & betul lah pilihan aku untuk further studies in Dip Land Surveying kan :D

Currently tengah xmas break for one week so dapatlah aku merendek kat rumah ni. FYI, aku suka berjalan but at the same time aku suka dok rumah. Ha macam mana tu? Pandai-2 lah fikir sendiri naa... Hee nways aku baru lepas balik dari Hydro Camp, personally aku rasa camp tu tak macam camp pun, berbeza dengan Survey Camp time sem 3 haritu.. Time sem 3 tu, hanya Allah je tahu betapa kelam kabutnyaa ktorang, dengan time tu tak pandai nak process data apa semua kan & trust me the worst part is our group presentation. That's the worst because when I look at our lecturers faces, they looking at us like "Apa benda lah bebudak ni buat sepanjang survey camp ni, macam takdapat input apa" Ugh, it broke my heart!













 Vidvidvid~



However like I said before, camp kali tak terasa macam camp. Rasa lebih kepada "VACATION".. Ya'know it's like a token for us, it felt like our last vacation together for our batch. Ada je antara ktorang yang taktahu nama kawan sendiri yang dari kelas lain & at that time lah nak kenal balik antara satu sama lain. Pendapat aku mungkin sebab camp kali ni bergabung dengan Poli Merlimau (PMM) so bebudak PUO semua rasa macam.. "Guys, kita kena stick together kalau tak malu kita kat PMM" & alhamdulillah presentation for okay! Data yang dapat walaupun tak secantik PMM tapi kerjasama tu ada & bagi aku itu yang paling penting sekali. KERJASAMA.

Entahlah.. Mungkin sebab dah sem 6, baru aku terasa bonding yang ktorang ada. Mungkin orang lain tak rasa apa yang aku rasa tapi entahlah aku dapat rasa semua tu walaupun tak rapat dengan yang lain. Okay suddenly terasa sebak, takdapat fikir lepas habis dip nanti macam mana. Mungkin lepas ni, ada yang terus kerja or sambung degree & the most thing yang bebudak ni salu borakkan is KAHWIN. Yeah, maybe some of us akan kahwin, bertunang & so on. Potential couple yang bakal kahwin kat poli tu ramai sangat so I wish the best for you guys aite! & don't forget to invite me lah kan hihihi..

Ehhem and as for me, sorry I'm just not ready for that yet. Calon dah lari! Hahaha tapi tak bermakna aku takkan buka dah hati aku ni lagi hahha cuma yelah take time sikit but whatev' just wish the best jelah for me ek *hahha takmaluu*Tapi jangan risau lah, sape-2 yang rapat dengan aku tahu lah apa aku akan buat dengan life aku ni hee tunggu okay insyaAllah 5-6 yrs lagi sampailah kad *boo! perasan!* Hee :P

P/s:  Sahabat-2, kita hanya ada lebih kurang 4-5 bulan je together-2! Lepas ni semua orang akan buat haluan masing-2. So, let's cherish the moment!!

Xoxo,
 iSyazz


You Might Also Like

0 comments: