iSyazz's

Hi Geng!

8:01 AM iSyazz 0 Comments

Assalamualaikum wbt sahabat-2 sekalian.

Yeay! Yeay! Yeay! Lol, sorry excited sikit. Ngehngehh :D Excited lah lappy dah okay, finally dapat jugak update blog. Err padahal boleh je guna phone tapi tak feel lah hee. Soooooo~ Nak update apa je eh? Banyak benda actually since my last entry posted on August aite? Good news or bad news first? Let's start with the good news lahh, well... aku dah sambung study dah! Yeay me, lol. Macam yang aku cerita haritu hanya ada dua tempat je kan untuk kos aku ni. Kalau dulu di Ipoh, sekarang di Skudai pulak. Alhamdulillah sambung kat UTM #DreamU , if tak dapat kat sini mungkin dapat kat Arau kot itupun kalau dapatlah apapun aku bersyukur dah dapat sambung belajar. Terima kasih Ya Allah, Kau permudahkan urusanku dan kabulkan doaku. Aamiin :)

Funny thing is next week dah last week for class and the 2nd next week is Study Week and..the week after it is the Exam Week. Ugh cepatnya masa berlalu. Aku rasa macam baru semalam kot aku daftar masuk sini -,- Anyways, disebabkan aku 2nd intake so I missed like a month macam tu kot. A month?! Lama kot! Guess what, betul lah tuu.. Aku masuk sini, banyak benda gak ah nak kena catch up. Dari segi apa? Dari semua segi, dari semua perspektif lah senang cerita. 1st, nak kena adapt dengan environment baru, patuu make new friends & blah-3. Yang tu takpelah, aku boleh survive lagi it's like writing a new book and it's a new journey for me. Tapi.. entahlah banyak benda nak kena pikiaq kot dari segi mental dan fizikal hahha. Mentally, aku kat sini asyik homesick. Like homesick teruk, macam dulu-2 time 1st time masuk asrama tuu, haa exactly the same. Patuu bila balik rumah rasa macam kejap gila. Physically, well yang ni takleh cerita. Private sikit. Heh

Oh! Oh! Bad news? Apa ek lol takde bad news pun. Saja pompang sikit. Hm tu jelah buat masa sekarang, nak cerita banyak tapi banyak benda lain nak kena buat. Busy life. Everyday is a hectic day for me, idk what else to do except for.. tido before 00:00hrs :D

P/s: Gonna update soon

Xoxo,
 iSyazz

You Might Also Like

0 comments: