Missing Home or I Just Want a Getaway ?

6:36 AM iSyazz 0 Comments

Assalamualaikum ❤


Benda tak ada benda punggg. Homesick je pungg. Macam biasalah, bila kerja dah banyak sangat nak kena settlekan within the time limits tuuuu yang buatkan kau macam nak balik rumah je. Chill kat katil sendiri pastuuu termenung tengok kipas. That's the least you can do but kat sini kau termenung macam mana punggg hati kau tak tenang selagi kau tengok to do list kau banyak yang belum tick. Sooooo, takkan tu je yang buat aku rindu nak balik rumah? Haa, tak jugak, it's been awhile since balik rumah haritu. Study week on Xmas, ceghitenyaa time tu lah balik but rasanya VIVA I macam within the same week. Macamlah. Sooo balik rumh time ... habis final exam? Memang idokleeee. Nak balik jugak, nak tengok muka Ibu Abah je :( Aigooo parah ngat ni.

Just when you think that 7 months are good enough to spent time with your family.. Well guess what, it's not enough. It will never be enough. It's true when people said that when you get older, what you want is actually to be closer with your family. It's okay, let's think positive. Niat kat sini pun sebab jihad kan. So takpa Syaz, berkorban okay. Last time kat Poli, why I've no problems to sacrifice but this time, here in Skudai asyik pikir nak balik je but hey! I got some improvement what, the first 2 years study memang aku rasa macam 80% of my time asyik nak balik je but now dah decreased ek. Aku rasa baru sekarang terpikir nak balik sebab macam aku cakap sebelum ni lah, keje banyak sangat. HA-HA

Balik balik pun pakai duit Syaz. Ingat tu. Hahha, dah hujung-2 ni nak kena berjimat sikit. For my own future too.


P/s: Oh well, I think I can managed this. I try to. Let's see how it goes.



Xoxo,
 iSyazz

You Might Also Like

0 comments: